Kaartverkoop 18 september gestart

Na de succesvolle samenwerking in 2019 slaat Festival Dag in de Branding op zaterdag 18 september opnieuw de handen ineen met het Haagse Rewire Festival. Beide festivals staan voor muzikaal avontuur en experiment, op het snijvlak van compositie, improvisatie, elektronica en video. Dag in de Branding doet dit vanuit de in Nederland gecomponeerde muziek, Rewire vanuit de internationale avant-garde.

Het programma bestaat uit ensemble-uitvoeringen van nieuwe stukken, unieke audiovisuele werken en locatiespecifieke herinterpretaties van oudere composities. De line-up bestaat uit Zeno van den Broek & Slagwerk Den Haag, Timoteo Carbone & Federico Zurani, Meriç Artaç, Celia Swart & Kluster5, Maria W Horn en Gareth Davis Group. Meer informatie over het programma vindt u hier.

Het programma op 18 september is verdeeld in twee blokken. U kunt tickets kopen voor het middagblok en het avondblok, of een passe-partout voor de gehele dag. Voor deze editie zijn geen tickets beschikbaar voor losse concerten. De eerste kaarten zijn hier te koop!

 

 

Altijd als eerste op de hoogte?
Schrijf u in op onze nieuwsbrief!

U ontvangt regelmatig programmanieuws en mooie aanbiedingen.
U gebruikt een verouderde browser van Internet Explorer die niet meer wordt ondersteund. Voor optimale prestaties raden wij u aan om een nieuwere browser te downloaden. Hiervoor verwijzen wij u door naar:

browsehappy.com sluiten