Het team van Festival Dag in de Branding
Caroline Bakker, directeur
Caroline Bakker heeft sinds 2006 de leiding over Festival Dag in de Branding. Caroline studeerde Klassieke Taal- en Letterkunde en Culturele Studies aan de Universiteit van Amsterdam. Naast haar werk voor Dag in de Branding doet Caroline losse projecten als (interim-) zakelijk leider voor diverse artiesten en ensembles. Sinds voorjaar 2020 is zij zakelijk leider van festival The Big Sing (Internationale Koorbiënnale) in Haarlem.
Isa Goldschmeding, artistiek coördinator
Isa Goldschmeding is actief als violist in diverse ensembles, waaronder het door haar mede opgerichte Kluster5. Daarnaast is ze werkzaam bij het Koninklijk Conservatorium als coördinator Professional Integration en coördinator van de Master New Audiences and Innovative Practice.
Dieke van der Spek, marketing
Dieke van der Spek is sinds 2011 verantwoordelijk voor de marketing & communicatie van het festival. Zij studeerde Algemene Cultuur Wetenschappen en Bedrijfskunde aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Naast haar werk voor Festival Dag in de Branding werkt zij als freelancer voor diverse andere culturele instellingen met haar bedrijf Ludieke Marketing & Communicatie.
Ellen Geertse, productieleider
Ellen Geertse is productieleider bij alle edities van Festival Dag in de Branding. Als freelancer is zij ook voor andere culturele instellingen actief, waaronder Ensemble Klang en Festival De Betovering.
Jolanda de Heus, productie
Jolanda de Heus werkt sinds de start in 2006 mee aan Festival Dag in de Branding. Ze studeerde sonologie en klassiek slagwerk aan het Koninklijk Conservatorium. Als freelance productieleider werkte ze o.a. voor OPERA2DAY, Joseph Puglia, Saskia Lankhoorn, Prix Annelie de Man, Nieuw Ensemble, Atlas Ensemble, Asko&Schönberg Ensemble. Jolanda is afdelingshoofd vrije tijd & cultuurparticipatie bij Trias, Centrum voor de Kunsten Rijswijk.