za 16 september 2006
23:00
Paard van Troje
Prinsegracht 12 Den Haag

De eerste editie van Dag in de Branding wordt in stijl afgesloten in het Paard van Troje. Met optredens van LOOS Ensemble, Matmos & Soft Pink Truth is het ‘eindsignaal’ bij voorbaat al indrukwekkend! Het LOOS Ensemble vertegenwoordigt een internationaal toonaangevend avant-garde gezelschap dat het experiment in het toepassen van muzikale en visuele spanning graag opzoekt. Met Matmos haalt het Paard van Troje ‘het beest in huis’: The Rose has teeth in the mouth of a beast! Het tweetal dat schuilgaat achter Matmos staat garant voor een intellectuele en niet alledaagse mix van experimentele laptopmuziek, twee freaky electrophonies die hetgeen je verwacht nou net niet doen, snapt u het nog?

The Soft Pink Truth is wordt in een adem genoemd met 100 procent controversie. Deze uit San Francisco afkomstige groep maakt krankzinnige electro-house. Hun meest recente album, met de geniale titel ‘Do You Want New Wave or Do You Want The Soft Pink Truth’, is werkelijk geweldig en bevat het ene na het andere electro-juweeltje. Een afsluiter om nooit te vergeten dus, al is het alleen maar omdat er ook optredens zullen zijn van Mass Illusion (Live-set), Dj Tactix en Dj Source.

Altijd als eerste op de hoogte?
Schrijf u in op onze nieuwsbrief!

U ontvangt regelmatig programmanieuws en mooie aanbiedingen.

U gebruikt een verouderde browser van Internet Explorer die niet meer wordt ondersteund. Voor optimale prestaties raden wij u aan om een nieuwere browser te downloaden. Hiervoor verwijzen wij u door naar:

browsehappy.com sluiten